Tuesday, May 20, 2008

PeNyEsALaN

Maybe kata2 aku yg membuatkan seseorang tu marah ngn aku..
I'm so sorry..x de niat ak cakap camtu..
tp..tatau la..nape aku ley cakap camtu..
ape yg aku ley buat hanya mohon kemaafan..
Mahukah seseorang tuh memaafkan aku :>
terpulang la..tp..aku tahu mungkin ade hikmah disebalik setiap kejadian..
Semalam 20/05/2008.. Aku bangun kul 12 lebey...
perghhhh..lamenyer aku tido..ehehehe..biasala offday aku..
tido la pepuas..x de sape nak marah..len la klu dok kg..
abes kene bebel ngn mak aku..pot pet pot pet..
tp..bebelan tu la yg aku rindui :*
Sedar2 aku terus capai tepon..call izery..
sebab lam tadi dah deal mo men bowling kat daiman..
hehehe..biasa la..dah kemaruk men bowling..
siap2 gerak kul 1 lebey...sampai umah mamat tuh aku call suh turun..
sebab aku dah sampai kat bawah umah die..
ape la punyer lembat mo siap..
padahal aku tepon suh siap sblm aku gerak lagi..
macam pompuan plak..hehehe..
gerak g makan kat taman chempaka..perghhhhh..rambang mata tgk lauk..
tatau nak pilih..aku makan nasi+ayam goreng+telor masin sama btang keladi masak ape tah..
tp aku suke..ngeeeeeee :D
siap2 makan..terus gerak g daiman..
1st time mamat ni dapat 187 jatuhan pin..
perghhhh..kalah aku..aku 178..tp..naseb jek tuh..pastu merudum jatuh point..
muhahahaha..aku jek maintain..hehehehe..
semalam main 5 game..sampai melecet tangan..ngeeeee :P
padan muke aku..sape suh men banyak game..
ekceli aku mo release tensen..
banyak perkara yg perlu aku settlekan..
dari hal keje sampailah hal peribadi..
blek men bowling aku terus gerak blek umah..
layan astro..tup tup..terlelap..sedar2 housemate aku baru blek keje..
kul 9..aku bangun ingatkan mo mandi..naik bilik jek..lentok lagi..
tersedar kul 11 lebey..lapar la plak.. :((
mo masak ape yek :-?
tgk ape bahan yg ade dlm peti ais nih..
ade telor..ikan masin..carrot..putik jagung..
cincai jek la masak..hehehehe..pas mengenyangkan diri..
dok depan TV layan citer ape tah..tgk jam dah kul 2pgi..
Pepagi kang aku mo keje..layan tido la..
nek bilek...layan mate..teringatkan seseorang..
marahkah lagi die kat aku :(
try tepon..x angkat..tido kot..x pe la..
berikan die sedikit ruang dan masa...zzzzzzzzz..
Bangun..tunaikan kewajipan..gerak cargassss g keje :D
skang di opis :> tadaaaaaaaaa :p

No comments: