Sunday, May 25, 2008

EnTaHLa

.: 23 hb may 2008 :.
Hari nih aku keje shift A (0800 - 1600)
Dah keje shift mmg la camnih..
kene ikut schedule..len la klu keje normal..
senin sampai jumaat keje..sabtu ahad cuti..
Tp..bg aku plak..cuti x menentu..kekadang hari senin ngn selasa..
selasa ngn rabu..memacam la..
klu nak dapat cuti sabtu ahad..2 bulan sekali baru dapat..
tu pon berebut ngn orang..
inilah susahnyer klu keje shift..
tp..ape nak buat..dah mmg keje aku schedule camnih..
well..aku dah x ingat ape yg aku buat rini..
dah lupe la :-j muahahaha..
yang aku ingat aku x g solat jumaat..
sebab aku keje pagi..x pe la..minggu lepas aku dah pegi..
hehehehe..tp atas sebab2 yang boleh menyebabkan
kemudaratan kepada orang lain..
ia diharuskan..betul ke fatwa aku nih..
memandai jek.. :P
arghhhhhhh..ape aku buat eh rini..betul2 dah lupe la..
ekceli aku x lupe..cuma x ley nak disebutkan disini..
biarlah aku jek yg tau..and...ehem2..
ermm..ok la..callooooo

No comments: