Sunday, May 18, 2008

GiLo"S


Ini gambar x de kene mengena ngn citer yang aku nak tuliskan disini..
Juz rindukan saat ini bersama dengan kawan2..
Insya'ALLAH..kite akan ketemu lagi :D
Today..aku sedar kul 0700 a.m..tp dalam pale otak aku,,
agrhhhhhh..lagi 5 minit mo bangun..
nak lelap jap..dalam lelap tuh mimpi la sedap2..
mimpi ape yek..entahla..aku pon dah lupe..hehe..
sedar2..lagi 10 minit kul 8..perghhhhh..lewat aku nih..
bangun..mandi..siap2 g keje..tgk jam kul 0800 a.m..
mmg sah aku lewat rini..
aku pon msg driver aku..bunyinyer camni la
"Bro..gua lewat la rini..baru bangun nih"
die reply ape??
"gua pon baru bangun..still atas perot lagi..
cinabeng..die pon same lewat..
so..aku pon berdesup la g keje..
seb bek rini public..orang sume x keje..
aku jek keje..tp x pe janji masyukkkkkkkk..
Malam tadi..aku escape dari tempat keje..
ekceli aku x ley kuar opis..melainkan ade hal2 emergency..
Tp lam tadi aku redahhhh jer..
sebab..member2 aku datang dari KL..diorang mo g kenduri FIXER..
aku sampai Daiman lam kul 10 p.m..
mase tuh diorang baru stat men game pertama..so..tunggu je la sampai diorang abes men game 1st..then,2nd game baru aku maen..
tp..tu la..aku segan mo men ngn diorang..diorang men kan power2..
lagi2 abg irwan..no 1 bowler in VF..
Malam tadi aku tgk kat Daiman ade Abg irwan,2faz,dodies,shem,fauzana,intan sakura,
wisha,abe,cocoq,dewa,nazri,aki ngn indra puteri..
diorang nih mmg hebat men bowling..yang lelain aku tau diorang dah gerak pegi diva..dah x tahan nak melalak la tuh..hehe..janji heppy ..
Tp enjoy la men ngn korang..
walaupon aku mase x mengizinkan..
sebab aku kene masuk keje blek..hehehe..
atas sebab korang la aku sanggup escape keje..
tp..atas seseorang aku berada di sana malam tadi..
tp..moody..biarlah..
Pas men bowling..aku tujukkan jalan g diva..sebab diorang tatau jalan..
so..aku guide la diorang g diva..sampai jek diva..aku terus blek..
ye la..opis x de orang jaga..ape2 hal atas aku tuh..
naya wooooooooo..
tp..malam tadi aku dalam kul 2 lebih aku gerak blek umah..
aku settlekan jek ape2 yg driver aku lom settlekan lam tadi..
blek umah..basuh baju..aku terus naik tido lam bilek..
sedar2 jam hanset aku bunyik..
korang..mintak maaf atas kesuntukan masa aku bersama korang..
walaupon singkat..tp aku harap penuh makna kepada korang..
okla..selamat..wassalam >:D<

No comments: