Friday, May 16, 2008

d'RaiNs



Assalamualaikum..

Buat tatapan pembaca blog Aku!!!Syukur..Alhamdulillah..Entah kenapa kemahuan aku untuk melahirkan ruang blog buat diri aku begitu menebal..Sedangkan aku begitu malas!!ya!!aku begitu malas untuk menaip..menceritakn ape yg berkaitan tentang di Aku!!


Buat pengetahuan semua..sebelum nih aku mmg sudah ade blog..tp..aku delete..kenapa????biarlah aku saje yg tahu..sekurang2nyer biarlah ia menjadi kenangan..Kenangan yg aku akan ingat sampai bila2..tp..agrhhhhhh..biarlahhh..perkara dah lepas...


Hari nih..aku begitu asyik dengan kelekaan..entahla..ape kene ngn aku..sume perkara aku amek x port jek..dari hal keje sampailah perkara2 yg berlaku disekeliling aku..Padahal selama nih aku begitu alert..arghhhhhhh..biarlah..
Alhamdulillah..hari nih dapat gak aku solat jumaat..
klu aku keje..ampess..tp aku keje petang rini kul 0400 ptg..
so..dapatla aku jumaat..
Lepas solat..aku terus gerak ke kedai gunting ..
kedai yg aku slalu datang bile mo gunting rambut..
seb bek aku datang time x de orang..
klu x..letih aku nk tunggu turn..
siap gunting cuci rambut plak..
borak la ngn si amoi nih..ehh amoi???
ye lor..aku mmg gunting kat kedai amoi..
lg besh dari kedai mamak..ehehehe..
kitorang borak la persekitaran yg berlaku dalam komuniti di daerah senai nih..
amoi tu citer yg budak sabah mati kene tikam ngn budak nepal..
sungguh ganaz die cakap..
tu la bila ramainya migrasi dari pekerja2 asing nih..
gajala2 sosial dan jenayah sering berlaku..
membabitkan pekerja2 asing nih..
nak salahkan siapa???
sindri mau ingatla..
arghhhhhh..biarlah..
Lepas gunting rambut jek..aku g lunch kat dahlia restoren..
pekena nasi ayam ngn sirap limau ais..
dah kenyang..tgk jam kul 3..dan lagi aku nak blek umah nih..
klu blek umah amek masa dalam 10 minit jek..
masuk keje kul 4..
so..decide blek umah,,klu x aku terus masuk keje jek..
alang2 dah kul 3 kan..lagi sejam jek mau masuk keje,,
teringat plak arini ade semifinal piala thomas antara
MALAYSIA vs CHINA
tgk acara beregu jek..sebab ngam2 abes game aku tgk jam dah kul 3.40..
so ape lagi gerak la g keje..
sesampai opis..menangok je la..bukan ade keje pon..
nih la boringnyer bile keje petang..
masuk jek..sume keje dah settle..tinggal aku adjus sket2 jek lagi..
huargaaaaaaa...boring tol..
dengar news..team MALAYSIA kalah ngn CHINA..
tp..diorang dah buat yg terbaik..
kalah pon kene terima la kan..
cuba lagi next year..caiyokkkk.. :D
ok la..Aku mo tepon somebody jap..ehehe..
sambung di lain lembaran..
tada....... :-h


No comments: