Wednesday, May 21, 2008

MeNiTi SaTu PeJaLaNaN JaUh

Arghhhhhhh..CHELSEA kalan ngn MU..Rase nyesal lak tgk bola pagi tadi..
Bengong punyer terry ngn anelka..
penalty pon fail..huh..frust aku pagi nih..dah la kene masuk keje pagi nih..
aku rase dak2 lain mesti MC..x pon emergency leave pagi nih..biasala
mate dah rabak camne mo keje..huhuh..
ahhhhh..lantak la..ape yg aku dapat..
maybe sedikit kepuasan kot..hehehe..
tinggalkan bab tuh...
Semalam aku abes keje kul 4 petang..mase nak blek tuh..mendung giler..
TEch yg takeover aku nih cakap dah rintik2 dah..
die suh aku blek awal..bagusnyer dier..
aku pon ape lagi..capai la baju ujan..gerak blek umah..
dalam perjalanan braummmmmmmmm..
ujan lebat daaaaaa..seb bek aku pakai baju ujan..
klu x..abes basah kuyup aku..
sampai jek kat umah..izery tepon cakap die kat daiman..
ape ke hal mamat tuh kat daiman..
men bowling la tuh..mmg kemaruk tol la mamat tuh men bowling..
tp..aku respek kat die..die mmg sungguh2 nak blajar men bowling..
so..aku ajar la sket2..ape yg aku tau..
oh ya..upe2nye die tunggu aku mo men..ape daaaaa..
aku time petang2 nih malas la mo pegi daiman..
tau la highway p.gudang..gerenti jammed punyer..aku cakap klu mo maen
malam kang la..aku try la tepon seseorang tuh..
x jawap..sekali..dua,tiga.empat..dan seterusnya..
mmg die x angkat..mmg die marah..x pon mmg die dah bencikan aku..
mmg die nak lupakan aku..
tp..aku x kan pernah untuk melupakan die..
aku rindukan die..aku sayang die..aku sayang sangat..
last call..die pick up my call..
"ade ape?sy bz nih..bye"
thanks alot dear..then die msg..macam2 die cakap kat aku..
boleh dikatakan pedas..pedih..ayat dalam msg tuh..
Ape2 pon aku doakan semoga die dirahmati dan dilindungi oleh-NYA
.:: U'RE ALWAYS IN MY MIND ::.
Berbalik dari ajakan izri..
aku reject..
lgpon aku mo rehat lor..
tup tap tu tap..aku terlelap..perghhhhhhh..
sedar2 kul 7 lebey..
bangun mandi solat..pastu tepon si izri..kat kedai uncle plak..
ngn as..huh..wat pe jek la tuh kat situ..sabo jek la..
aku deal ngn die mo men kat angsana..
sebelum main aku nak makan dlu..
perut dah keroncong mintak isi..
Pas makan..terus gerak g angsana..deal mo men 3 game..
aku,izri ngn as..
wahhhhh..diorang ade bli beg baru..kaler purple..
aku ingat beg kosong jek..
rupe2nyer ade 2 bijik bola baru..huhuhuh..
NVS ngn maxim..
NVS tuh bola si izri..perghhhh..kilat lagi tuh..
jeles aku :((
maxim tuh tentula si as punyer..hehehe..
x pe2 korang semangat aku lagi semangat..
1st game memanaskan badan..nak sesuaikan ngn lane kat angsana..2nd game dah mula
dapat rentak..3rd,4th&5th..aku la juara..muhahaha..
3rd game 185..4th game 178..5th game 155..
alhamdulillah..ley maintain camtuh..hehe..
mudah2an kat KL nanti bley dapat camtuh..
ley masuk masters..huhuhuhu..
Ekceli aku ngantuk la..ye la layan bola pagi tadi..
so..aku stopkan takat sini jek..
sebba mate aku dah x ley tahan..
mo masuk beradu jap..
tadaaaaaaaaaaa >:D<

1 comment:

Unknown said...

sdih jap kat part tgh tu :(