Wednesday, August 20, 2008

TeRsUrAt TeRsIRaT

Salam buat pembaca Blogku..

Mencari ilham dikala penghuni bumi kebanyakannya sedang lena di ulit mimpi..

Selamat Menyambut Ramadhan Al Mubarak kepada semua umat Islam di seluruh dunia..yang akan menjelang tidak beberapa hari lagi..Mudah2an pada bulan Ramadhan Al Mubarak ini..menambahkan keimanan dan ketakwaan kita kepada ALLAH S.W.T..di tambah pula dengan amal jariah..

Aku..macam biasa seperti tahun2 lepas..mengalu2kan kedatangan Bulan Ramadhan yg penuh rahmat dan keberkatan..Insya'ALLAH..diharap pada tahun ini dapatlah aku mengerjakan solat tarawih jika tiada aral yang berlaku..

"Sallallah Sallamualaih"

Hidup sebagai hamba ALLAH S.W.T..yakni khalifah di muka bumi ciptaan ALLAH S.W.T..tidak terlepas dari dugaan yang maha ESA..Meski pon berat atau ringan..ingatlah bahawa kita adalah hambaNya..Sampai masa kita akan bertemu denganNya..Segala apa yang kita lakukan di atas bumi ini..akan dihadap dan dihitung dihadapanNya..

"Subhanallah"

Selingan sebelum melanjutkan penulisan blog pada kali nih..

Muzz...oh..Muzz

Shah...oh...Shah

Sultan...oh...Sultan

Acah...oh...Acah

Pa..oh..Pa

Sekarang aku buntu memikirkan hala tujuku selepas ini..yang pasti aku akan meninggalkan Negeri Johor..selama 3 tahun aku berada disini..banyak kenangan dan peristiwa yang tidak dapat aku lupakan..banyak terlalu banyak..Tapi aku tidak tahu bila semua itu akan terjadi..Menunggu detik dan waktu sahaja..

Mungkin aku akan menghala ke tempat lama aku dulu..tetapi sekarang sudah berwajah baru..Segala kemudahan sudah mencapai standard yang di tetapkan..Berbanding keadaan dulu ngn sekarang sudah banyak berubah..tp..aku tiada kehidupan di sana..kerja..kerja..kerja..sampai bila aku nak jadi camtuh..

adess..dah nak balek daaa..sok sambunk ah..daaaa..muhahaha


No comments: