Saturday, August 30, 2008


MERDEKA!!! MERDEKA!!! MERDEKA!!!
Alhamdulillah..syukur kehadrat ALLAH S.W.T negara kita menyambut ulang tahun kemerdekaan yang ke 51..
Moga2 negara kita sentiasa aman makmur dirahmati olehNya.
Tahun nih..aku terpaksa bekerja dikala rakan2ku yang lain entah ke mana bersama keluarga mahupun kawan2..menuggu detik 12 ambang kemerdekaan..
Selamat menyambut hari kemerdekaan..semoga korang sentiasa gembira dengan ape yang korang lakukan dan kecapi ape yang korang impikan..peace..
Aku seperti biasa mengadap PC melakukan kerja2 harian..lagi2 dah hujung bulan nih..Melambak kerja nak di habiskan..mmg la nampak jek aku keje dok rilek..tp..risikonye camnih la..Hazard di sana sini..Salah sket mau meletup di buatnya..ehehe..
Sedar x sedar aku di johor dah masuk 3 tahun lebih..dalam 3 tahun tu..aku betul2 menikmati kehidupan berkawan hanya setahun lebih..yang lain aku rasa lebih kepada keje..balek..makan..tido..masuk keje blek..hari2 camtuh..sebelum aku di perkenalkan kepada laman web www.vitualfriends.net..
Buat pengetahuan korang..VF nih Mr tepets la yang introduce kat aku..yelah..aku nih die tgk x de life la katakan..asek2 keje keje keje..Bila dah berjinak ngn VF nih..baru la aku ramai kawan..segenap pelusuk negeri aku ade member yang aku kenal..ramai beb..yang aku kenal toksah nak cakap la bapak punye ramai...yang x kenal lagi punyer ramai..ye la kan..camne nak kenal..terlalu ramai..muhahaha..
Bila dah lama menetap di sini..sayang pula nak meninggalkannya..tp apakan daya..dah keje aku camni..nak x nak aku kene ikut gak..entah bile opis aku akan tutup..means aku kene moves la..maybe ke tempat lama aku..kat bukit kemuning..tp..tatau lagi..masih dalam perbincangan..jgn anto aku pegi sabah sarawak dah le..masak aku kat sane..jauh tuh :-ss
Ceritanya camnih..Mother Station yang aku incharge sini terpaksa ditutup gara2 MAB (Malaysian Airport Berhad) nak expend diorang punyer operasi..its means lot tanah yang kitorang duduk skang diorang nak amek..sebab nak buat jalan..dari plak yang aku dengar..Senai Airport akan menjadi sebuah lapangan terbang yang besar..macam KLIA..lebih kurang camtuh la..segala mak bapak kapal terbang akan landing kat Senai Airport nih..So..kire akan maju la kawasan2 sini..korang tengok la 2-3 tahun akan datang..tungguuuuu..
Bile dah namanya berpindah..semestinya aku akan berpisah ngn korang kawan2 di JB..aku pon tak tahu samada aku pindah secara temporary ataupon permanent..sementara diorang dapat kawasan yang sesuai utk dijadikan sebagai MS NGV di johor nih..Ape2 pon aku harap korang sentiasa berjaya dengan ape jua bidang yang korang ceburi..Good Luck All..
Kenangan bersama korang sume aku x kan lupakan sampai bila2..Kalau ade umur..kita berjumpa lagi..Insya'ALLAH..
Kepada si Dia..tamo nanes2..muhahaha..sob sob sob..
wassalam..

4 comments:

Intan said...

sape nanges? bedah ke :D

WiShA said...

ha la aku yg nanges huwaaaa :((

bajettttt la plak :-j


bedahhh nkk pel0k >:D<

bAby_bEe said...

muzz ~ pas ni kalau muzz balik jb pon seme dah bubah sudah... hmm... asal kan kite tak lupa pada kawan2 dan kenangan yang kite sama2 jalani selama ni jb kan muz...


muzz take care oke...


jangan naqkal2 kat kl tuh..

kuin said...

laki ku, salam ziarah... salam aidilfitri... hati2 pulang beraya..smoga bahagia di hari raya... salam