Tuesday, June 10, 2008

BoWLiNg N FuTsAL

7hb june 2008 - 2faz,dodies n krizal house-
Assalamualaikum..
wahhhhh..lamenyer aku x update akunyer blog..kemalasan melanda..
hehehe..entah la kenapa..tp yang pasti aku bz mempersiapkan diri dengan bowling n futsal tonoment VF..
Aku,izri,as n dewa gerak dari JB lewat dari ape yg dijanjikan.Ini disebabkan oleh kejadian yg tidak dapat dielakkan..Kejadian yg menyedihkan diri aku..
Bola maxim aku pecah..biasalah bola murah..murah x murah la..RM200 beb aku bli..tu la satu2nyer bola yang aku ade.. :((
well.nak dijadikan citer..waktu kitorang mo amek bola aku kat daiman..tempat kitorang slalu men..ingatkan aku si uncle nih dah siapkan aku punyer bola..ye la aku suh die patch sket pada bahagian yg pecah tuh..tup2 aku datang die tutup..tunggu la die bukak..bukak2 jek..bola aku x siap lagi..sok dah nak tonoment nih..perghhhhhhh..menyirap aku..
aku pon ape lagi..dah putus ase dah..tp uncle tu cakap..u mo bola 2nd hand x?
erkk :o bola 2nd..boley gak..aku tgh desperate nih..ye la bola x de..camne aku mo masuk tenement..x kan pakai housebol kot..die cakap RM100 siap tebuk..aku cakap ok carry on..siap2 tgk jam kul 8..test ball jap..pastu gerak g amek as kat umah dier..gerak dari JB dlm kul 9 lebih..

.:: kaki aku bengkak penangan men futsal ::.

Sampai Melaka dalam kul 10 lebey..abg wan amek kitorang kat depan hospital besar melaka..sebab kitorang tatau jalan..heheheh..abg wan bawak kitorang makan ikan masak asam pedas..waktu kitorang sampai..budak2 lain dah sampai dulu..sebab diorang gerak awal dari kitorang..sampai2 jek lauk ngam2 siap..wahh..ikan ape pon aku dah x ingat..yang aku ingat aku bedal nasi sampai 2 pinggan..ehehehe..berpeluh x usah cakap la..dah kite aku mandi la :)) .. Lepas makan kitorang konvoi 4biji kete ke KL..sampai umah 2faz dlm kol 3pagi..terus masuk tido..tp x ley tido..entah tatau nape..sedar2 dah subuh..

Klu aku nak citerkan satu persatu mmg panjang berjela..aku shortcut kan je la citer nih..aku target bowling masuk master..alhamdulillah dapat..tp aku tatau dapat no bape..ehehehe..so kire terer gak la aku nih..budak JB yg masuk master 2 orang jek..iaitu aku ngn wisha..congrates liserwisha..dari Jlo dapat masuk master..bukan senang tuh..memerlukan bakat dan semangat ingin belajar..ape2 pon ade gak wakil dari JB yg masuk master..walaupon kalah..target aku dah capai..so..part2 nnti akan aku usaha lebih untuk challenge bowlers lain..hehehe..citer aku cam hebat jek =))

Futsal plak..ini citer keesokan harinyer lepas bowling..ermm..team JB chartered satu bas pegi tonoment futsal kat KL..mmg supporting habis team JB nih..aku bangga ade kawan2 cam korang..mmg besh..klu x kerana aku join bowling..mesti aku join korang nek bas..ehehehe..lagi besh..Kisah futsal nih lagi menyedihkan aku..kaki aku bengkak gara2 aku sliding mo save bola dari masuk gol..tp gol jugak..terhincut2 aku kuar..aku kuar jek lagi teruk team aku kene blasah..dah la x ley main..kalah plak tuh..bengkek giler aku..tp team southern2 dapat gak masuk suku akhir..kire hebat gak la team kite kan..tp..aku terkilan x dapat tolong team mase suku akhir gara2 kaki aku dah bengkak..setan sungguh..sorry team..next year kite buat lagi.

Abes jek futsal..kitorang gerak blek umah 2faz..siap2 packing barang mo blek JB..dari umah gerak g awan besar makan sate shoot blek JB..dalam perjalan singgah R&R seremban tunggu asmah amek opismate die..R&R pagoh mo makan nasi ambeng..tp abes plak..yang ade nasi lemak telo..bedal jek la..lapar punyer pasal..sampai Jb dlm kul 2 lebey..singgah umah izri amek kete aku..transfer barang..terus blek kulai..sampai umah tepon "syg" marah..keciwa..sakit hati..geram..terus lelap sampai tghri..kul 4petang gerak masuk opis..kene keje daaaaaaaaa..

6 comments:

izery said...

woi!!.. update la blog ni ari2.. wat mcm diari... ni mende la pmalas sgt ni hah? mcm bnyk nor je keje kat tepi airport tu b-( b-(

WiShA said...

Ade ke nk suh 0rg updet bl0g ari²..tak agak2 sehhh...

cik afeera said...

ades :-j

izery said...

ape xleh lak :-w :-w :-w


kan ke leh jer wat blog ni mcm diari... yg ko ni wisha backup sgt si muzz ni pehal? bior ar dia updet ari2 b-( b-(

MuzZ said...

izery :: malas aku nak update :p =))


wisha :: tengkiu >:D<


feera :: :p

izery said...

CEH.. mementang wisha dok backup ko kat sini... b-(